Sams b-day




Denne helgen hadde en av mine favorittpersoner bursdag og dette måtte selvsagt feires ! Jeg booket rom på et hotell hele helgen og vi begynte sent på fredag med champagne. My bae skal feires ordentlig. Og for å si det sånn; hadde det ikke vært for at vi dro tidlig fra Ginger og hadde ikke Camilla vært der så tror jeg vi hadde endt opp med å kjøpe flybillett til Madagascar. Dagen derpå våknet vi og det første vi gjorde var å begynne å le. Vi fant nemlig flere videoer på mobilen min som blant annet viste at vi lå i senga og spiste (?).


Etter å ha vandret rundt i Oslo, kom i beef med en syv-åring, bokstavlig talt måtte bære Rocky for at han ikke orket å gå mer i Karl Johan (skjønner han godt ) og kjøpe outfit til Camilla for kvelden tok jeg Sam med på favorittrestauranten min; Yayas på Vika. Hun hadde aldri vært der før og for å si det sånn; hun skal nok dra dit flere ganger. 





Etter at Sam sminket meg scary af, dro vi videre ut for å høre min fave DJ- Natalia på Gudruns. Der hadde vi både bord, drikke og vi satt bak DJ-båsen og danset til musikken. På vei hjem kjøpte jeg og Sam falafel, jeg ble bestevenn med taxisjåføren og jeg sovnet oppå falafel. i know; classy girl. 

Popular Posts